کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317832 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چهار سال آپدیت اندرویدی برای گوشی های دارای تراشه اسنپدراگون

به گزارش سافت گذر، گوگل و کووالکوم امروز خبر از همکاری دادند که باعث خواهد شد دستگاه های اندرویدی که از تراشه های اسنپدراگون استفاده می کنند، تا چهار سال به روزرسانی های نرم افزاری و بسته های امنیتی را دریافت نمایند. پردازنده اسنپدراگون 888 اولین چیپستی خواهد بود که از این قانون جدید پیروی می کند و سایر تراشه هایی که از این پس همراه با اندروید 11 یا جدیدتر عرضه می شوند، تا چهار سال آپدیت های نرم افزاری را دریافت خواهند کرد.

کووالکوم اسنپدراگون تراشه گوگل اندروید

طبق تصمیم صورت گرفته میان گوگل و کووالکوم، شرکت های سازنده گوشی های هوشمند می توانند دستگاه های دارای تراشه های اسنپدراگون را بدون نیاز به تغییر سیستم نرم افزاری آن آپدیت کرده و از زیر شاخه های اندروید بهره ببرند تا محصولاتشان را به روزرسانی نمایند. این تغییرات هم در زمان و هم در منابع شرکت ها صرفه جویی خواهد کرد.

دیوید بروک، نائب رئیس مهندسی گوگل می گوید:«« ما سعی می کنیم با شرکای فعال خودمان به صورت تنگاتنگ همکاری داشته باشیم تا اکوسیستم نرم افزاری اندروید را همچنان شاداب نگه داریم. به سبب این همکاری با کووالکوم، انتظار داریم کاربران اندرویدی بتوانند از جدیدترین آپدیت های نرم افزاری و بسته های امنیتی در دستگاه های خود بهره ببرند»».

کدار کنداپ، نائب رئیس و مدیر تولید کووالکوم می گوید:«« ما از گسترش همکاری ها با گوگل برای پشتیبانی از اندروید و انتشار به روزرسانی های امنیتی و استفاده از پروژه Project Treble بسیار خرسندیم. با این همکاری، انتظار داریم آپدیت های اندرویدی در دستگاه های دارای تراشه کووالکوم سریع تر منتشر شوند و افراد تجربه فوق العاده تری هنگام استفاده از آنها به دست بیاورند»».

 

 
منبع: mspoweruser.com 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48215 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/09/27 تعداد مشاهده: 3057
سافت گذر